wtorek, 29 października 2013

jest tyle pięknych miejsc na świecie a my wiąż wracamy do tego samego


 sami nie wiemy czego szukamy, czasem mamy masę sprzecznych pomysłów w głowie a czasem stawiamy tylko na światło jarzeniowe. 

jest tyle pięknych miejsc na świecie a my wciąż wracamy do tego samego













no to zaczynamy 
wszyscy chyba już mają ten płaszcz / cóż, bywa / teraz wreszcie mogę śmiało stwierdzić: szału nie ma 
jest wygodny, ciepły i nie zamieniłabym go na nic innego / zamówiony z mosquito / dokładnie TEN /
sukienko - sweter jest z 2 ręki / botki z deezee a kolczyki z ebay / to by było na tyle / miłego wtorku
a! zapomniałabym, sprzedaję parę rzeczy TU / może ktoś coś dla siebie znajdzie


zdjęcia:  my  / till death tear us apart

11 komentarzy:

  1. świetny ten płaszcz , ma bardzo fajną formę ...ja go nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. I wracajcie częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna stylizacja, taka prosta i czysta. Zwłaszcza pierwsza fota robi wrażenie!
    Buzaiki!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. JA go mam, ale jeszcze się nie chwaliłam;))
    Twoja wersja bardzo mi się podoba. Nie do podrobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę
      jak się nosi? dla mnie na ma sobie równych

      Usuń
  5. tak jak wspomniałam wcześniej - super płaszcz!
    bardzo mi się podoba ten zestaw.

    całusy,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. UWAGA! bedę się powtarzać:) Wspaniałe zdjęcia... a oprócz tego świetny płaszcz ( odstaje - ja go widziałam tylko u Ciebie :D ) i kolczyki, frędzle love<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk robi wrażenie, ja jeszcze go nie mam :(

    OdpowiedzUsuń