poniedziałek, 21 października 2013

to jest maniaszycia / to jest genialne w swojej prostocie


kreujemy nasz zimny, szary świat, jest nam w nim dobrze i nie szukamy żadnego innego.





raz
 mam [wreszcie!!!] zamówioną u Madame Lala [ maniaszycia ] pelerynę / sukienkę amisu, która przeleżała w szafie dwa lata / wysłużoną torbę z sinsay i botki z deezee.pl / 

dwa
poznałyśmy się rok temu podczas jesiennej edycji Off Fashion w Kielcach / 
jest kreatywna, ma talent i chciałabym żeby było o niej głośno / na razie trzymam kciuki za kolejne sukcesy / 
[ Katarzyna Kluczyńska  maniaszycia.blogspot.com ]
trzy
nie ma światła / nie ma czasu / biegniemy z aparatem pod najbliższą białą ścianę / ja na obcasach w biegu, on zaraz po pracy głodny i zmęczony... szybko, kwadrans, bo już się ściemnia... / jest jak jest, nie będzie lepiej, będzie gorzej

cztery
Anna trzymam za Ciebie kciuki 

zdjęcia:  my / till death tear us apart


15 komentarzy:

  1. czekałam na ten post!pelerynka piękna i również trzymam kciuki za sukcesy Maniszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your style! You look awesome!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżasta... ja to się wnerwię któregoś dnia i wsiądę w pociąg który bezpośrednio zawlecze moje dupsko do Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weż, nie mów o ściemnianiu dwornym.... znam to uczucie głodnego wilka w trakcie zdjęć i walki z zachodzącym słońcem...
    A nasza boska Madame Lala - jej zjawiska nie trzeba komentować - mówi sama za siebie i to jak wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za te przemiłe słowa. Leży na Tobie idealne!!! Jak się cieszę mój promyczku, kochana czy możesz mi przesłać parę fotek, bym mogła się pochwalić na swoim blogu :) Buzia, trzymaj się !!

    OdpowiedzUsuń
  6. AA i ten kołnierz możesz rożnie formować, tak jak teraz i możesz go zwinąć pod spód i ułożyć bliżej szyi, wtedy jest bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżasta!!! Jesteś the best!!!! Genialnie wygląadsz!!!!
    wspaniale
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na stare zdjęcia, to wcześniej wyglądałaś lepiej, choć może i mniej ciekawie. Minełyśmy się chyba na tym offie. Tworzysz naprawdę ciekawego bloga i cały ciekawy szary świat, ale trochę brakuje mi tych loków i uśmiechu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rok temu żyłam beztrosko / na offie myślałam tylko o tym czy dobrze wyglądam, czy zrobię dobre zdjęcia i czy wytrzymam na 15 cm. obcasach... przyszła zima i bum! wszystko się pozmieniało / pisałam już o tym raz / wystarczy / nie będę inna na razie, uśmiecham się rzadko, jeszcze jakoś nie potrafię i nie chcę tworzyć kolejnego durnego bloga o ciuchach amen!

      PS. w tym roku może też "miniemy się" na offie / pozdrawiam

      Usuń
  9. wow super klimatycznie i piekny płaszczyk Mania polełniła

    OdpowiedzUsuń
  10. Lala jest zajebista, uwielbiam ją ;]
    A peleryna - rewelacja, stworzona dla Ciebie :*
    Chociaż hmm...gdybym była Twoją sąsiadką podkradałabym :D

    OdpowiedzUsuń