niedziela, 29 września 2013

na dachu świata jesteśmy / krzyczymy / śmiejemy się / i chcemy więcej







 macie czasem tak, że w tym samym czasie mówicie i myślicie o tym samym???... bo my tak... i to bardzo często... Emi jesteś mega; gdy dzwonisz mówiąc: za 15 min będę, mój świat wywraca się do góry nogami i niech tak zostanie. amen

na dachu świata jesteśmy... krzyczymy, śmiejemy się i chcemy więcej... 

mam wreszcie zamówioną i upragnioną torbę numer trzy od agalos; nie znam lepszej i bardziej pojemnej [ aga jesteś genialna!!!]  mam poza tym sukienko - coś tam z sh kapelusz z bershki i zwyczajne buty - szału nie ma... za to jesteśmy my!   
















16 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetne fotki, stylizacja też mi się bardzo podoba. Nie jestem pewna co do białych butów do czarnego stroju (to tylko moje zdanie) ale prezentują się one dobrze z białą torbą od Agalos :D, różańcem i okularami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... w czarnych wyglądałam jak Nosferatu, już chyba wolę białe =]

      Usuń
  2. Tylko pogratulować takich przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  3. megaaaa jak zwykle!!! I oczywiscie kochana sto lat!!!
    wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżasta z Tobą zawsze jest szał ;] Ty jesteś szałowa to co tu dużo gadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka super, torby od agi zazdroszczę, lubię jej projekty, kiedyś się może dorobię na jakiś;D
    zdjęcia w trójkę naj;D
    i dachowania, wszelkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. białe buty z ta torba do całej czarności rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe buty najbardziej komentowane =]
      dzięki kochana

      Usuń
  7. Swietne zdjęcia.... obserwuję.... zapraszam również na fotodelicje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy set! Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widzę bieli jesienią, ale to jest naprawdę ciekawe i myślę że na kimś innym białe buty wyglądałyby tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czarnych wyglądałam po prostu źle,,, a tak przynajmniej coś się dzieje =]

      Usuń
  10. zabawa i radość bije z tych zdjęć dlatego ogląda się je z ogromną przyjemnością - ach na dachu świata chcę być:) pozdrawiam

    http://stylishsideoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń